4.
Τις επομενες μερες δεν εκανα πολλα πραγματα. Απ’οτι θυμαμαι εκανε πολυ κρυο και ακουγα συνεχως παλιομοδιτικο χιπ-χοπ. «Known as the poetic political lyrical son/ I'm Public Enemy number one». Τα βραδια μελετουσα τον χτυπο της καρδιας μου και αναρωτιομουν γιατι εκοψε το καπνισμα ο Λουκυ Λουκ.

5.
Ηταν νυχτα και απο την κουζινα ακουγοταν λευκη μουσικη για καθολικους. Επινα κοκκινο κρασι και το επινα γρηγορα και καπως απελπισμενα. Πρεπει να φυγω απο’δω μεσα, πρεπει να φυγω απο’δω μεσα, ελεγε το κεφαλι μου μονοτονα. ΤΡΕΛΟΥΠΟΛΗ ΤΡΕΛΟΥΠΟΛΗ ΤΡΕΛΟΥΠΟΛΗ, απαντουσε το κοκκινο συννεφο που ειχε κατεβει πολυ χαμηλα και εριχνε βροχη με το τουλουμι. Ο συγκατοικος μου και η γκομενα του μαλωνανε, αυτη ουρλιαζε στα ιταλικα ακαταληπτα πραγματα (βασικα δεν ξερω ιταλικα). Γυρνοντας σπιτι νωριτερα, συναντησα μια αποκρουστικη, υπερβολικα τεταμενη ατμοσφαιρα. Εγω ημουν χαλαρος κι ωραιος σαν τραμ με σπασμενα φρενα γεματο δικηγορους και διαφημιστες, αλλα αυτα τα ζωα καποια μυγα τα’χε τσιμπησει. Οπως μου ειπανε, καποιος ειχε χεσει τοσο πολυ, που ειχε βουλωσει την τουαλετα μας αρκετα σοβαρα ωστε να καθαριζουν δυο ωρες. «Δεν εχω χρονο να ασχολουμαι μ’αυτες τις μαλακιες! Δεν εχω διαθεση ν’ασχολουμαι μ’αυτες τις μαλακιες!», μου ειπε ο συγκατοικος πολυ σοβαρα. Τον ψιλολυπομουν αλλα επειδη ημουν εντελως αθωος, δεν με ενοιαζε και πολυ – καληνυχτισα και αποσυρθηκα στο δωματιο μου. Η βρωμα του με κοιτουσε απο την αλλλη ακρη του δωματιου δολοφονικα. Ηταν σιγουρη προφανως για την ενοχη του κωλου μου. Τωρα μαλωνανε και η βροχη δεν ελεγε να σταματησει. Τι θα εκανε στην θεση μου ο Χεμινγουεη? Ο Καζαντζακης, ο Ντοστογιεφσκι?
Την επομενη, ξυπνησα, πηρα τα πραγματα μου και εφυγα χωρις να πω «γεια» σε κανενα πουστη απο’κει μεσα. Ω συγκατοικε, αν διαβαζεις αυτες τις γραμμες, σου λεω αυτο- δεν μπλοκαρα εγω την τουαλετα, αλλα ειλικρινα λυπαμαι που δεν εχεσα το μαξιλαρι σου καποιο απο τα πρωινα που ελειπες- για καποιο λογο ακομα και σημερα, το να φανταζομαι τη μουρη σου πασαλειμενη με σκατα, ειναι ο μονος τροπος να σε θυμηθω με λιγη αγαπη.

1 σχόλια:

cumming nails είπε...

istories bgalmenes apo tin zwh...

top